Hoppa till innehåll

Sprudlande Vårkänslor hos BerlingDesign!

2010/04/08

Våren är på gång med sin sprudlande växtkraft! Såhär års (mja, kanske inte regniga idag) fullkomligt sprutar det ut idéer i huvudet på en!

Våren 2010’s mode är verkligen HELT i min smak! All romantik, svepande skira tyger och varma kärleksfulla färger… *drömmer mig bort* Inte helt undra på att mina kommande tavlor kommer vara löjligt romantiska.

Senaste numret av ELLE har bläddrats flitigt i det senaste kan jag meddela!!! Maj-numret är ju helt enkelt löjligt bra. Älskar det ”nya” med helt egen design på framsidan för prenumeranter. Känns oerhört lyxigt att bläddra i! :mrgreen: Bröllops-sidorna är så härliga att titta i… *drömmer mig tillbaka* Önskar man kunde gifta sig en gång per år… MINST!

Gick in på Elle.se för att se om man kunde komma över ännu mer vårmode och frossa lite till. Hittade en tävling som jag gick med i! Där man kunde vinna någon av dem här. Vi håller tummarna för att de är barmhärtiga mot en stackars fattig student som MER än gärna skulle ta väl hand om den! Väskoteket ekar snart tomt. Den är inte så prunkande som den brukar vara… 😥 Till Andreas lycka kanske? 😉

Well… för tätare uppdateringar kika in hos min privata blogg: Pherein Nikê där jag är högst privat och delar mina inre tankar för omvärlden, för de som tycker det är roligt att hoppa in i andra människors huvud. Ett varningens ord dock: Är som en stor labyrint av hypoteser och filosofier där inne så tappa inte bort er! Nåja, nu har jag i alla fall varnat er! 😀

En LJUVLIG vår till Er alla! Återkommer när min tid räckt till annat än studier och producerat lite alster!

Veronica Berling Filipsson of BerlingDesign©

No comments yet

Lämna en kommentar