Hoppa till innehåll

Ta-da!

2010/08/30

Och så fin den blev! Se själv:

Lite mera retro med bollfransar! :mrgreen:

Och såhär såg vindsförrådet ut innan jag började:

Härlig röra va?

Hur resultatet ser ut därifrån lär ju dröja ett tag… Men det kommer efterbilder på det också så småningom! 😉

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/10/10 1:08 f m

    Oj, det var en upprörd liten krabat! För att lägga korten på borden, jag syr för skojs skull och som en hobby och numera bara till mig själv. Inget som alltså kommer drabba någon annan! 🙂 Och ska man ge kritik så var god att ge den konstruktivt. Vad jag gör med min fria tid är ju helt och hållet upp till mig. Smaken är som baken – därmed delad!

  2. 2010/10/19 6:23 e m

    Håll oss uppdaterade med förrådet! Jag gör anteckningar. Mitt första mål är att överhuvudtaget komma in i mitt fullsmockade lager.

Lämna en kommentar